Uczciwość – rzetelne i sumienne wykonywanie swoich obowiązków, zgodnie z normami moralnymi i społecznymi oraz szanowanie cudzej własności.
Szacunek – uznanie wartości drugiego człowieka, jego poglądów niezależnie od zajmowanego stanowiska pracy i wyrażanych opinii.
Odpowiedzialność – prawidłowe wykonywanie zadań i obowiązków oraz podejmowanie decyzji w ramach przydzielonych uprawnień.
Ciągłe doskonalenie – działania prowadzące do nieustannej poprawy wyników pracy oraz podnoszenia własnej skuteczności.
Odwaga – umiejętność pokonywania trudności i znalezienia najlepszych rozwiązań w drodze do osiągania pożądanych rezultatów pracy.
Działania zespołowe – realizacja wspólnych celów zespołu poprzez współpracę, wzajemną pomoc oraz wypełnianie obowiązków w ramach przyjętej funkcji.
Jakość – zobowiązanie do przestrzegania wysokich standardów jakości, w zakresie produktu, serwisu i obsługi, w celu spełnienia wymagań klienta.