Menu

Start / Firma /

Polityka jakości

Mając na uwadze cel istnienia, kontekst oraz wspieranie strategicznego kierunku FERRO S.A. ustala się następującą politykę jakości:

  • realizować sprzedaż oraz serwis urządzeń instalacji sanitarnych i grzewczych w pełnej zgodności z wymaganiami Klientów, stron zainteresowanych oraz mającymi zastosowanie wymaganiami prawnymi i regulacyjnymi,
  • budować prawidłowe relacje z dostawcami i odbiorcami oferowanych produktów,
  • wprowadzać do produkcji i sprzedaży asortymenty odzwierciedlające wymagania i oczekiwania Klientów oraz najnowsze trendy technologiczne,
  • rozwijać kadrę zarządzającą oraz pracowniczą,
  • rozwijać infrastrukturę,
  • uwzględniać otoczenie lokalne w miejscach działania FERRO S.A.
  • ciągle doskonalić system zarządzania jakością.

Na podstawie powyższej polityki jakości tworzy się na każdy rok plan celów jakości a ustalone nim cele i zadania są monitorowane i rozliczane.

Skawina, 30.03.2018

ZARZĄD FERRO S.A.

Pobierz plik "2018-03-30_FERRO_Polityka_jakosci.pdf" (1,02 MB)