Menu

Polityka jakości

Mając na uwadze cel istnienia, kontekst oraz wspieranie strategicznego kierunku FERRO S.A. ustala się następującą politykę jakości:

  • realizować sprzedaż oraz serwis urządzeń instalacji sanitarnych i grzewczych w pełnej zgodności z wymaganiami Klientów, stron zainteresowanych oraz mającymi zastosowanie wymaganiami prawnymi i regulacyjnymi,
  • budować prawidłowe relacje z dostawcami i odbiorcami oferowanych produktów,
  • wprowadzać do produkcji i sprzedaży asortymenty odzwierciedlające wymagania i oczekiwania Klientów oraz najnowsze trendy technologiczne,
  • rozwijać kadrę zarządzającą oraz pracowniczą,
  • rozwijać infrastrukturę,
  • uwzględniać otoczenie lokalne w miejscach działania FERRO S.A.
  • ciągle doskonalić system zarządzania jakością.

Na podstawie powyższej polityki jakości tworzy się na każdy rok plan celów jakości. Realizacja ustalonych w nim celów i zadań jest rozliczana w ustalonych terminach.

Skawina, 30.03.2018

ZARZĄD FERRO S.A.

Pobierz plik "2019-10-21_FERRO_Polityka_jakosci.pdf" (407 KB)