Menu

Start / Firma / Nagrody i wyróżnienia /

Grand Prix Laur Konsumenta

Laur Konsumenta 2009

Laur Konsumenta Grand Prox 2009

Firma FERRO S.A. została laureatem programu Laur Konsumenta i Klienta 2009. Już po raz trzeci zdobyła zaszczytne wyróżnienie “LAUR KONSUMENTA 2009” plasując się na pierwszym miejscu w kategorii “ Technika Sanitarna”.

Oznacza to dla FERRO - wielokrotnego laureata programu i równocześnie marki, która uzyskała najlepszy wynik - przyznanie godła “GRAND PRIX LAUR KONSUMENTA 2009”.

Laur Konsumenta i Klienta to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner - wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie (Rzeczpospolita) oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). Pozwala wyłonić marki najbardziej cenione i rozpoznawalne przez Polaków. Wyróżnienia w konkursie są tym bardziej cenne, gdyż tak naprawdę stanowią nagrodę przyznaną przez polskiego konsumenta - wyboru najwyżej cenionych produktów i usług dokonują sami klienci.

Tytuł LAUR KONSUMENTA 2009 dla FERRO S.A. uwiarygodnia silną pozycję firmy na rynku, podkreśla wysoką jakość oferowanych produktów, a także jest solidną rekomendacją dla mocnej marki.

Logotyp "Laur Konsumenta 2009": pobierz plik w formacie PSD i JPG (5,20MB)
Logotyp "Laur Konsumenta Grand Prix 2009": pobierz plik w formacie PSD i JPG (7,34MB)