Menu

Start / Firma / Nagrody i wyróżnienia /

Złoty Laur Konsumenta 2007

Złoto dla FERRO

Złoty Laur Konsumenta 2007 dla FERRO!Firma FERRO  została liderem branży technika sanitarna. Przeprowadzone badania pokazały, że marka ta jest dobrze rozpoznawalna przez konsumentów, budzi ich pozytywne skojarzenia i chęć rekomendowania jej krewnym i znajomym. W wyścigu po "Laur Konsumenta 2007" FERRO pokonało rywali i zdobyło Złoty Laur Konsumenta.

Plebiscyt o "Złoty Laur Konsumenta" jest organizowany już od trzech lat przez tytuły prasowe związane z biznesem (m.in. dodatek Gazety Prawnej, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej). Ankiety są przeprowadzane na trzy sposoby "metodą face to face", poprzez sondaż telefoniczny i głosowanie e-mailowe. Badania obejmują osoby w przedziale od 15 do 75 lat. W  poszczególnych kategoriach respondenci wskazują marki, które są przez nich najlepiej rozpoznawalne, które budzą  ich pozytywne skojarzenia, albo które chętnie rekomendowali by znajomym.

W tym roku FERRO nie miało sobie równych w kategorii technika sanitarna. To właśnie tę firmę wymieniali najczęściej ankietowani pytani o elementy wyposażenia łazienek i toalet.

Od teraz FERRO do oznaczania swoich produktów może używać specjalnego złotego logo konkursu.

Logotyp "Laur Konsumenta 2007": pobierz plik w formacie JPG (1,22MB)

Laur Konsumenta 2007