Menu

Start /

Serwis

Zgłoszenie reklamacyjne

  

Serwis gwarancyjny 48h - infolinia: 801 798 001

FERRO S.A. realizując politykę jakości - jako nadrzędny cel działania firmy oraz wysokie wymagania jakościowe klientów wprowadza program „Serwis 48h”.

Programem „Serwis 48h” objęte są baterie łazienkowe, kuchenne i panele natryskowe. „Serwis 48h” gwarantuje reakcję sieci serwisowej FERRO S.A. w ciągu 2 dni roboczych (48h) od daty zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy przesyłać za pomocą bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego, e-maila pod adres serwis@ferro.pl, czy też bezpośrednio na fax. nr +48 12 2562195 lub listownie na adres firmy. Można je również przekazywać za pośrednictwem punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej gdzie reklamowany produkt został zakupiony.

Szczegółowe warunki gwarancyjne zawiera karta gwarancyjna dołączana do produktów FERRO S.A.

W celu ułatwienia obsługi serwisowej klientów uruchomiona została infolinia serwisowa pod nr tel. 801 798 001. Dzwoniąc na ten numer uzyskacie Państwo niezbędne informacje i pomoc w załatwieniu każdej sprawy serwisowej.

FERRO S.A. udziela gwarancji na oferowane produkty, okres gwarancyjny wynosi:

  • do 25 lat na baterie,
  • 10 lat na grzejniki stalowe,
  • 2 lata od daty produkcji na naczynie wzbiorcze FERRO,
  • 1 rok na pozostałe produkty,
  • 5 lat na kurki kulowe serii KPS, KMS, KSS, KZF,
  • 10 lat na kurki kulowe serii KP, KM, KS, KPO,
  • 15 lat na kurki kulowe serii KPH,
  • 15 lat na rozdzielacze mosiężne,
  • 2 lata na zestawy wymiennikowe, zestawy mieszające oraz zestawy z zaworem różnicowym.

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktów.

W przypadku awarii produktu zgłoszenie reklamacyjne składamy:

  • faksem na numer +48 12 2562195 przez Hurtownie/Sklep/Klienta z podaniem: adresu Klienta, telefonu kontaktowego, symbolu towaru oraz kopii dowodu zakupu (faktura/paragon) poprzez: wypełnienie formularza zgłoszeniowego w wersji papierowej lub bezpośredniego zgłoszenia elektronicznego,
  • pocztą elektroniczną na adres serwis@ferro.pl lub tradycyjną przesyłką listową - wymagania jak wyżej.

Nasza Firma posiada sieć serwisową obejmującą całą Polskę, która realizuje naprawy zarówno gwarancyjne jak i pogwarancyjne.

Zachęcamy do kontaktu z naszym Serwisem:
tel. +48 012 25 62 121
tel. +48 012 25 62 123
fax. +48 012 25 62 195
e-mail: serwis@ferro.pl

Serwis pogwarancyjny

W przypadkach nie objętych gwarancją usługa naprawy jest płatna – szczegółowa lista i lokalizacja autoryzowanych firm serwisowych świadczących niezależnie odpłatne usługi pogwarancyjne dla baterii i natrysków znajduje się tutaj.