Menu

Start / Firma / Nagrody i wyróżnienia /

MEDIUM Lider Instalacji 2012

MEDIUM Lider Instalacji 2012

24 kwietnia 2012

Z prawdziwą satysfakcją informujemy, iż firma FERRO otrzymała nagrodę główną w konkursie MEDIUM Lider Instalacji 2012 w kategorii „Marketing i rozwój rynkowy firmy”. Wręczenie nagród odbyło się 24.04.2012 podczas targów Instalacje 2012 w Poznaniu. W imieniu firmy nagrodę odebrał Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Marketingu Zbigniew Gonsior.

Jednym z powodów, dla których firma FERRO otrzymała to zaszczytne wyróżnienie w kategorii „Marketing i rozwój rynkowy” było przejęcie przez Grupę FERRO, w kwietniu 2011 roku, czeskiej spółki Novaservis i związane z tym działania marketingowe. To spektakularne wydarzenie pozwoliło firmie na wzbogacenie asortymentu o kilkaset wysokiej jakości wyrobów, takich jak: baterie, natryski, akcesoria łazienkowe, akcesoria do instalacji armatury łazienkowej - zawory i węże oraz grzejniki łazienkowe. Umocniło pozycję rynkową FERRO, zwiększając równocześnie zaufanie do marki.

Przejęcie Novaservis zapewniło również firmie otwarcie na nowe rynki zbytu, między innymi Europy Środkowo-Wschodniej, umożliwiając tym samym konkurowanie FERRO na rynku globalnym.

Patronem konkursu organizowanego przez Redakcję specjalistycznego, ogólnopolskiego miesięcznika "Rynek Instalacyjny" jest Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej. Głównym celem MEDIUM Lider Instalacji jest promocja nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań technicznych z zakresu branży instalacyjnej. Produkty i rozwiązania oceniane są w pięciu kategoriach: marketing i rozwój rynkowy firmy, klimatyzacja i wentylacja, ciepłownictwo, ogrzewnictwo i energooszczędność, woda i kanalizacja, technologie. 

To już druga tak cenna nagroda dla FERRO – przypomnijmy, w 2010 roku firma zdobyła I nagrodę miesięcznika „Rynek Instalacyjny” w kategorii „Woda i kanalizacja”. Ogromnie cieszymy się z każdego kolejnego wyróżnienia, ponieważ są one świadectwem nieustannego rozwoju firmy. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale również motywacja do dalszej, intensywnej pracy – mówi Zbigniew Gonsior, Dyrektor Marketingu FERRO.