Menu

Start / Firma / Nagrody i wyróżnienia /

Grand Prix Laur Konsumenta 2010

Laur Konsumenta 2010

 Grand Prix Laur Konsumenta 2010

8 września 2010

Firma FERRO S.A., już po raz czwarty, zajęła I miejsce w Programie „Laur Konsumenta 2010” w kategorii Armatura Łazienkowa otrzymując prestiżowe złote godło „Laur Konsumenta 2010”. Nagroda, co warto podkreślić, przyznawana firmie nieprzerwanie od 2007 roku, w bieżącym roku przyniosła laureatowi również zaszczytny tytuł GRAND PRIX „LAUR KONSUMENTA 2010”.

„Laur Konsumenta i Klienta” jest największym programem konsumenckim w kraju, badającym poziom powszechnej znajomości i popularności marek, produktów i usług. O przyznaniu nagrody decydują sami konsumenci oddając swoje głosy w sondażach: bezpośrednim, telefonicznym i internetowym. 

Dziękując za zaufanie, jakim Klienci obdarzają naszą markę cieszymy się z otrzymanego złotego godła oraz tytułu Grand Prix. Nie ma lepszej rekomendacji dla produktów i marki FERRO - każda opinia zadowolonego Klienta oznacza, że właściwie dbamy o Jego potrzeby, a udoskonalając ofertę produktową stawiamy na jakość, wzornictwo i innowacyjne rozwiązania” - mówi Aneta Raczek Prezes Zarządu FERRO S.A.

Logotyp "Laur Konsumenta 2010": pobierz plik w formacie JPG/ZIP (894KB)
Logotyp "Laur Konsumenta Grand Prix 2010": pobierz plik w formacie JPG/ZIP (1,91MB)